[ad_1]
و اگر رانندگان و دوچرخه سواران تاکنون درمورد اینکه چه کسی بیشتر جاده را در اختیار دارد بحث کرده اند ، اکنون این مسئله دو بار اتفاق می افتد.
“حتی اکنون ، پدالداران فکر می کنند همه دنیا یک چرخه است. دیگر هیچ جامعه استکباری در دنیا وجود ندارد. معلوم خواهد شد که پمپ کار می کند و 15 اتومبیل آن را دنبال می کنند و همه تبعیدیان از سبقت از آن می ترسند “، خواننده پتر کوکی کوکانک در شبکه های اجتماعی نوشت ، به گفته وی تغییر تغییر بی معنی است.
از طرف دیگر ، دیگران از آن استقبال می کنند و امیدوارند که این امر به افزایش ایمنی دوچرخه سواران در جاده های چک کمک کند. “من هم راننده هستم و هم دوچرخه سوار. من با پیشنهاد موافقم بیش از یک بار آینه گرفتم و خط پایان را در شن دنبال کردم. دوچرخه سوار همچنین حق زندگی دارد “، ایوانا سوهوملووا دوباره پاسخ داد.
این دلیل اصلی تصویب اصلاحیه توسط نمایندگان مجلس است که ایمنی دوچرخه سواران است. رادکا استرووا ، هماهنگ کننده BESIP برای منطقه پردوبیس ، اعتراف کرد: “طبق آمار ، ما باید به دوچرخه سواران توجه کنیم و باید بیشتر از آنها در تردد اتومبیل محافظت کنیم ، بنابراین ما تصدیق می کنیم که اتفاق مشابهی رخ می دهد.” با این حال ، وی افزود که چندین شکاف در این محدودیت مشاهده می کند. “من می ترسم که این به یک ماده پوچ نوشته شده روی کاغذ تبدیل نشود ، زیرا نمی توانم تصور کنم که چگونه رانندگان باید مسافت را تخمین بزنند و پلیس چگونه آن را اندازه گیری می کند. کنترل و اجرای آن دشوار است. “
در بعضی از جاده های باریک عبور از دوچرخه سوار از این زاویه گسترده امکان پذیر نخواهد بود ، رانندگان به سادگی فاقد اینچ لازم هستند و اگر یک فرد صادق دوچرخه سوار را دنبال کند و منتظر یک جاده گسترده تر برای سبقت باشد ، ستون هایی در اطراف او تشکیل می شود. اوسترووا گفت: “در منطقه پردوبیس هنوز جاده های فرعی وجود دارد ، خصوصاً در اطراف شهرهای بزرگتر مانند Chrudim كه جاده های بسیار باریكی وجود دارد و معمولاً مشكلی وجود دارد كه به راحتی از دوچرخه سوار جلوگیری شود.” به عنوان مثال یک مکان مشکل ساز خیابان Sečská است که Chrudim را به جنگل های تفریحی Podhůra متصل می کند. مخصوصاً در آخر هفته ها ، دوچرخه سواران به برج دیده بانی بارا می روند و رفت و آمد در جاده پرتردد برای رانندگان دشوار است.
در پردوبیس ، خیابان 17 نوامبر یک نقطه سیاه است ، که به طور منظم منجر به مشاجره بین کاربران جاده می شود. خیابان بسیار شلوغ است ، که به طور گسترده توسط رانندگان و دوچرخه سواران استفاده می شود و در هر دو طرف ماشین های پارک شده وجود دارد. عابران پیاده در سه مکان از آن عبور می کنند. “این ارتباط نمونه ای از نیاز است. ما ده ها فیلم دوربین داریم که نشان می دهد مردم در اتومبیل پارک شده در را باز می کنند درست قبل از اینکه دوچرخه سوار یا دوچرخه سوار خودش را روی زمین بیاندازد زیرا کسی او را زمین انداخته است. “
به گفته وی ، با این حال ، در 17 نوامبر همیشه مطابقت با آن امکان پذیر نیست. “اما هیچ کس سانتی متر اندازه گیری نمی کند ، هدف این است که وسیله نقلیه از فاصله کافی دور دوچرخه بگردد و دوچرخه سوار را به خطر نیندازد. من تغییر در قانون را نمادی عظیم از این واقعیت می دانم که رانندگان باید دوچرخه سواران را در نظر بگیرند. آنها درک خواهند کرد که دوچرخه سوار ضعیف تر ، در معرض خطر بیشتری است و باید مورد توجه قرار گیرد. “
با این حال ، این شهر می خواهد خطر موقعیت های خطرناک را برای دوچرخه سواران به حداقل برساند ، بنابراین در حال آماده سازی تغییر در ترافیک خیابان است. دوچرخه سواران احتمالاً در دو طرف جاده خطوط دوچرخه سواری مشاهده می کنند اما پارکینگ در یک طرف لغو می شود. معاون هشدار داد: “موج عظیمی از احساسات ایجاد خواهد شد ، زیرا اجازه عبور ایمن از دوچرخه سواران به این معنی است که ما مجبوریم تعداد پارکینگ ها را محدود کنیم و این باعث ایجاد موجی از کینه می شود.”
با این حال مکان های بیشتری وجود دارد که دوچرخه سواران در منطقه پردوبیس از دوچرخه سواران سبقت می گیرند. به عنوان مثال ، در جاده بین Němčice و Dřítčí ، موقعیت هایی خطرناک بوجود می آیند ، جایی که مردم باید از پلی روی الب عبور کنند. دوچرخه سوار سرعت تپه را کم می کند ، اعصاب راننده به دنبال او می دوند و تصمیم می گیرد از او سبقت بگیرد. با این حال ، این قسمت کاملاً واضح نیست ، زیرا جاده علاوه بر تغییر شیب ، پیچ در پیچ نیز است ، بنابراین دید کافی را برای راننده فراهم نمی کند. کاترینا هلاواچوا وضعیت خطرناک پردوبیسه را توصیف کرد: “دشوار است که به نوبه خود دید و در همه جا سبقت گرفت و وقتی ماشین در جهت مخالف رفت ، دوچرخه سوار را به آنجا سوق داد.”
“این در هر جایی که هیچ مسیر دوچرخه سواری وجود ندارد ، اتفاق می افتد. با این حال ، در منطقه پردوبیس ، ما خوش شانس هستیم که مسیرهای دوچرخه سواری در حال ساخت هستند و تعداد زیادی از آنها وجود دارد. “
[ad_2]