Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

Litomyšl دو “دور” می خواهد ، فقط یک مرحله وجود دارد


خروج از منطقه صنعتی در حومه Litomyshl به Svitavi یک مشکل بزرگ است ، به ویژه در اوج ترافیک. به همین دلیل مردم خواستار تغییر در اندازه گیری مقاطع شدند. پروژه ای برای احداث یک دوربرگردان سالها به اتمام رسیده است. اما در پایان ، به نظر می رسد که هیچ یک امکان پذیر نخواهد بود.

“اداره راه ها و بزرگراه ها (DSD) هنوز در ساخت دوربرگردان نقش دارد. به نظر می رسد که معلوم نخواهد شد ، از جمله چیزهای دیگر ، مجبور به خرید دیگری زمین است. با این حال ، این اداره ارزیابی مهندسی و فنی ساخت و ساز پیشنهادی را سفارش داده و نتایج نظرات کارشناسی باید در بهار امسال آماده شود. “

س Theال این است که آیا دوربرگردان جدید سرعت اتومبیل هایی را که از Litomyshel به Svitavi می آیند کاهش نمی دهد و بنابراین ستون را کشیده می کند. “دوربرگردان مزخرف است. کافی است که اندازه گیری مقطع را حرکت دهید. رفتن به منطقه صنعتی و رفتن به سی و پنج واقعاً یک مشکل است. فقط یک مسئله زمان است که یک حادثه در چهارراه اتفاق می افتد. “گفت پاول دوراک.

با این حال ، کارشناسان راهنمایی و رانندگی نیز تغییر رادارها برای اندازه گیری مقاطع را دوست ندارند. بریدل گفت: “ما می خواستیم اندازه گیری قطعه را به تعویق بیندازیم ، اما به حمل و نقل نرسیدیم.” راهنمای شهر برای ساخت یک دوربرگردان در منطقه صنعتی است ، زیرا برای آرام سازی ترافیک و افزایش ایمنی هنگام گردش به سمت چپ از مجموعه در شهر طراحی شده است. با این حال ، تقاطع باید توسط دولت پرداخت شود ، زیرا این یک جاده درجه یک است که تحت DSD قرار می گیرد.

LIDL BUDE

ساخت یک دوربرگردان در جاده I / 35 در بدو ورود به لیتومیسل از ویسوکو میتو ایمن است. سایت محل اتصال Vertex موجود ایجاد خواهد شد. “ساخت دوربرگردان یکی از شرایط ساخت یک فروشگاه بزرگ Lidl در Litomy Litl است. در بهار ، سرمایه گذار باید تخریب و ساخت و ساز در مجتمع Perštýn را آغاز کند. دوربرگردان و سوپرمارکت باید امسال تکمیل شود “، شهردار اضافه کرد.

سالها پیش در لیتومیشل صحبت از ایجاد یک دوربرگردان به جای چراغ راهنمایی بود. اما این پروژه احتمالاً از قبل یخ زده است. این دوربرگردان باید به دلیل ترافیک زیاد بسیار گسترده باشد و به دلیل وجود یک پل و یک رودخانه در سایت ، بنابراین متخصصان در آن جا جای نمی گیرند. با این حال ، شهردار سابق میشال کورتیش سالها پیش مشخص بود. “ترافیک دایره ای در این زمان ترافیک بدون دردسر را تضمین می کند. ما نظراتی را شنیده ایم که نمی توان مکان چراغ راهنمایی را ساخت زیرا جاده روی پل است. اما ما ثابت کرده ایم که نرخ بازگشت در آن جا مناسب خواهد بود “، کورتیش در گذشته گفت.

با این حال ، وضعیت تغییر کرده است و در عوض Litomyšl سه میلیون کرون در یک چراغ راهنمایی سرمایه گذاری می کند که به اصطلاح با فناوری جدید تبدیل خواهد شد. به لطف سیستم کنترل دینامیکی ، طول سیگنال های نور به تعداد اتومبیل های عبوری بستگی دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *