Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

نوسازی راهرو در دره اورلیس آغاز می شود. موارد استثنا بزرگ و طولانی خواهد بود

[ad_1]

سرمایه گذاری به ارزش 3.996 میلیارد کرون عملکرد نرم و نرم تری را به همراه خواهد داشت ، خطوط به طور قابل توجهی نفوذپذیرتر خواهند بود. با این وجود مسافران نمی توانند انتظار کاهش چشمگیر زمان سفر را داشته باشند. ده کیلومتر راهروی 1 بین Usti nad Orliki و Brandis nad Orlici یکی از آخرین بخشهایی است که هنوز مدرن نشده است. تعمیرات دو سال به طول می انجامد که منجر به تغییرات موقت در برنامه ها می شود.

توماس نتولیکی ، مدیر مرکز خرید منطقه ای ČD در پردوبیس ، گفت: “این منجر به بزرگترین تغییر در برنامه در برخی از خطوط در دهه گذشته خواهد شد.”

در تاریخ 6 آوریل ، ترافیک از طریق ایستگاه راه آهن پردوبیس کاهش می یابد.

“با توجه به تغییر در حمل و نقل از راه دور ، جدول زمانی اصلاح شده همچنین از 6 آوریل برای قطارهای منطقه ای در منطقه اعمال می شود. این تغییرات نه تنها در خط پایه Kolín Pardubice Česká Třebová Letovice ، بلکه همچنین به خطوط اتصال از Přelouč تا Heřmanov Městec ، از Moravany تا Chrudim و Holice ، از Chocna تا Vysoké Mýto و Litomyšl و از Svitavy تا Žďárek u Skutče ، “Netol.

یک ماه بعد ، قسمت نزدیک Brandis بالاتر از عقاب ها نیز تعمیر می شود. به طور کلی ، این یک ترمیم روبنا و زیرسازی راه آهن است ، از جمله بازسازی عمیق خاکریز. مدرنیزاسیون همچنین در مورد تجهیزات امنیتی و ارتباطی ، خطوط کشش ، فن آوری های مدرن و ساخت پل اعمال می شود. در مجموع ، کارگران 14 پل و چهار آبشار را تعمیر می کنند.

ایستگاه در Brandis نیز بازسازی کامل خواهد شد. دسترسی به سکو بدون مانع خواهد بود و زیرگذر جدیدی در زیر مسیر ایجاد خواهد شد.

توقف بی عدالتی لغو می شود

نوسازی خط نیز لغو توقف Bezpráví را پیش بینی می کند. با این حال ، در نزدیکی ایستگاه یک پیچ جدید ایجاد می شود که ظرفیت خط را افزایش می دهد ، به ویژه در موارد اقدامات اضطراری روی خط یا در هنگام بسته شدن. انتظار می رود کارگران در نوامبر سال جاری تغییر راه آهن را برای بی عدالتی آغاز کنند. کار باید تا پایان سال 2022 به پایان برسد.

می توانید موارد دیگر ، از جمله پیش نمایش توقف های جدید را در اینجا پیدا کنید:

تغییرات در مسیر پراگ – برنو

در مورد قطارهای مسافت طولانی ، این تغییرات عمدتا روی قطارهای مسیر پراگ – برنو تأثیر می گذارد. در هنگام تعمیرات قطارهای سریع از Havlichkov Brod عبور می کنند ، بنابراین Pardubice به طور کامل عبور می کند. این سفر حدود نیم ساعت بیشتر از حد معمول خواهد بود.

اطلاعات کامل در مورد تغییر در جدول خطوط اصلی را می توانید در اینجا پیدا کنید

“در جهت از پراگ ص. قطارها به Brno 22 دقیقه زودتر حرکت می کنند ، برعکس ، ورودی ها به Prague hl. n. در جهت مخالف 25 دقیقه دیرتر از برنامه فعلی خواهد بود. قطار Railjet و EC Metropolitan بین ایستگاه های Kolín و Brno – Královo Pole متوقف می شوند ، “واندا راینوهوا ، سخنگوی راه آهن چک به zdopravy.cz گفت.

تغییرات مشابه در انتظار قطارهای Regiojet است. آنها همچنین در کلن متوقف می شوند.

تغییرات در امتداد Choceň – Vysoké Mýto – Litomyšl

به خصوص در عصرها ، اتصال در این خط اندکی افزایش خواهد یافت. با این وجود قطارها در فواصل منظم حرکت نمی کنند. طبق سرور zdopravy.cz ، قطارها از Chocna به Vysoké Mýto (گاهی به Litomyšl) در یک ساعت و 24 دقیقه و در یک ساعت و 42 دقیقه حرکت می کنند. در جهت مخالف ، آنها ظرف یک ساعت و در دقیقه 15 و 59 وارد چوکنا می شوند.

اطلاعات کامل در مورد تغییر در برنامه های خطوط محلی را می توان در اینجا یافت

مسافران می توانند در مورد تغییرات جدول زمانی از جدول زمانی ، لینک یاب و برنامه My Train اطلاعات خاصی کسب کنند.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *