موضوع: سی و پنج مثل غربال ترک خورده ، سوراخ ها بیشتر شبیه دهانه هستند

موضوع: سی و پنج مثل غربال ترک خورده ، سوراخ ها بیشتر شبیه دهانه هستند

موضوع: سی و پنج مثل غربال ترک خورده ، سوراخ ها بیشتر شبیه دهانه هستند


رانندگان در جاده I / 17 از Chrudim به Visoko Mito یا در I / 43 بین Opatov و Brzezova بالاتر از Svitav نیز در یک سوراخ زیگزاگ در میان چاله ها هستند. با این حال ، تا همین اواخر ، در بخش بین ویسوکو میتو و موراوسکا تربووا ، وضعیت وخیم ترین وضعیت سی و پنج بود. جای تعجب نیست که این حفره ها بیشتر شبیه دهانه هایی بودند ، حدود یک متر عرض و بیش از 30 سانتی متر عمق. و در ابتدا حتی علامت گذاری نشده بودند.

رانندگان از اوایل فوریه به چاله ها توجه کرده اند. در ابتدا ، هیچ کس مسئولیت را بر عهده نگرفت. مدیر راه های درجه یک اداره راه ها و بزرگراه ها (DSD) است ، تعمیر و نگهداری زمستانی مناطق منطقه پردوبیس توسط یوروویا انجام می شود.

“در طول تعمیر و نگهداری زمستانی ما نیز متوجه همان حفره ها شدیم و همه آنها را به سرمایه گذار گزارش کردیم ، یعنی. دلار آمریکا. به دلیل ایمنی عملیاتی ، در توافق با سرمایه گذار برخی از چاله ها را به طور موقت ترمیم کردیم. تصمیم دیگر به سرمایه گذار بستگی دارد. “در اوایل فوریه ، ایوتا اشتوچکووا ، سخنگوی یورووی ، گفت.

تعمیرات جاده ها حتی چندین بار در اداره راه و راهداری توسط پلیس درخواست شده است. و قبل از پایان ژانویه “در 20 و 21 ژانویه 2021 ، افسران پلیس راهنمایی و رانندگی از Svitavi به DSD در مورد وخیم تر شدن جاده I / 35 از Cerevice nad Lučna به Moravska Trebova و در مورد مشکل بالقوه احتمالی اطلاع دادند. همکاران حتی نقشه ای را ارسال کردند که در آن زمان 26 مکان چاله در جاده وجود داشت. “

با این حال ، اولین دسته از کارگران راهداری فقط یک هفته بعد در سن سی و پنج سالگی ظاهر شدند و سایر چاله های موجود در جاده گسترش یافت. “از اول فوریه ، ما در حال بررسی 16 تصادف جاده ای و 20 ماشین آسیب دیده هستیم. با این حال ، ما می دانیم که بسیاری از رانندگان این حادثه را گزارش نکرده اند ، بنابراین تعداد وسایل نقلیه آسیب دیده به طور قابل توجهی بیشتر خواهد شد ، که توسط راننده سرویس یدک کشی برای ما تأیید شد “. پلیس همچنین به علائم ناکافی جاده اشاره کرد که رانندگان را از خطر هشدار می دهد.

برای برخی از چاله ها ، مسافران از فناوری جدید استفاده می کنند. “در جاده I / 35 در بخش Svitavi – Litomysl ما از فن آوری جدید برای تعمیرات با دستگاه مایکروویو Futtec استفاده می کنیم. فناوری مایکروویو عمر طولانی تری نسبت به مخلوط های آسفالت سرد دارد. ” لایه ساینده در جاده “، ریدل اضافه کرد.

با توجه به اینکه خطر گودال ها ، سهل انگاری در تعمیرات و ناکافی بودن علائم توسط پلیس تأیید شده است ، رانندگان آسیب دیده شانس زیادی برای جبران خسارت دارند. اما شرط این است که پلیس حادثه را صدا کند. در این حالت (برخلاف شرکتهای بیمه) ، اداره راهها و بزرگراهها موظف است (برخلاف شرکتهای بیمه) خسارتهای ناشی از مالک وسیله نقلیه را پرداخت کند ، نه فقط ضرر واقعی ، از جمله غرامت برای یدک کشیدن وسیله نقلیه.

در حال حاضر ، اوضاع به سی و پنج بهبود یافته است ، بیشتر حفره ها ترمیم شده اند ، اما بین لیتومیول و تونل Hřebe، ، همانطور که ویراستاران دنیک تأیید کرده اند ، مشکلات همچنان ادامه دارد ، هرچند به همان اندازه که یک ماه پیش نبوده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *