[ad_1]
“در 20 و 21 ژانویه 2021 ، افسران پلیس راهنمایی و رانندگی ما از Svitavy ، SD را در مورد خراب شدن وضعیت جاده I / 35 از Cerevice n اطلاع دادند. L به Moravska Trebova و در مورد مشکل بالقوه ای که می تواند بوجود آید. همکاران حتی نقشه ای را ارسال کردند که در آن زمان 26 مکان وجود داشت که در آن چاله هایی در جاده وجود داشت. ” با این اوصاف ، نقدینگی DSD حتی از آنچه هفته گذشته در دنیک نوشتیم ، بدتر است.
پس از مدت طولانی هیچ اتفاقی نیفتاد ، اگرچه اولین جوخه در 26 ژانویه زودتر به اینجا رفت ، اما بعد از گزارش های دنیک ، دیگر افراد در فوریه به آن پیوستند. با این وجود ، با وجود آب و هوای مناسب در آن زمان ، کار بسیار کند ادامه داشت. تا به امروز ، ده ها راننده دوچرخه های خود را در قطعه 50 کیلومتری شکسته اند و یا حتی محورهای خود را نیز شکسته اند. همین دیروز ، شش اتومبیل در دریچه ای در نزدیکی کوچلیسف قرار گرفتند. حتی بعداً ، پلیس از DSD به دلیل کند شدن وصله آن انتقاد کرد. وی همچنین به علائم ناکافی جاده که هشدار دهنده خطر است اشاره کرد. در حال حاضر تعمیرات توسط یخ های آبی پیچیده است ، به همین دلیل سوراخ ها افزایش می یابد.
همانطور که پلیس روز پنجشنبه اضافه کرد ، بخشهای نزدیک Tserevice ، Opatov ، Brnenka و Brzezova (همچنین I / 43 شکسته شده همسایه) سرانجام تعمیر شده است ، اما بخشهای نزدیک Moravska Trshebova ، Gruna ، Hrchebche ، Mikulch و Koklirzhov هنوز آماده نشده اند . “یک زن محلی در صفحه ای در فیس بوک در مورد حمل و نقل به I / 35 گفت:” این وحشتناک است. شوهر دیروز سوار می شد و چون برف می بارید ، او نیز به یکی برخورد کرد ، اما خدا را شکر دوچرخه زنده ماند. “
“از اول فوریه ، ما در مجموع 16 تصادف رانندگی را در این جاده ذخیره کردیم – 20 ماشین آسیب دیده. با این حال ، ما می دانیم که بسیاری از رانندگان تصادف را به ما گزارش نکرده اند ، بنابراین تعداد وسایل نقلیه آسیب دیده بسیار بیشتر خواهد شد. این توسط راننده سرویس یدک کشی برای ما تأیید شد “. سخنگوی پلیس یانوفسا گفت.
در اوایل ماه فوریه از یوروویا دفاع كرد ، كه SD آن را به عنوان كارگر نگهداری برای ایالت I / 35 استخدام كرد. “در كنار بزرگراه D1 ، این حلقه اصلی ارتباط بین بوهمیا و موراویا.
با این حال ، با توجه به اینکه خطر گودال ها ، سهل انگاری در تعمیرات و ناکافی بودن علائم توسط پلیس تأیید شده است ، رانندگان شانس زیادی برای جبران خسارت دارند. با این حال ، اگر آنها اشتباه بزرگی انجام ندادند و در مورد تصادف خود با پلیس تماس نگرفتند. این امر احتمال آسیب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین لازم است به بهترین شکل اسناد را ثبت کنید ، از سوراخ و منطقه حادثه عکس بگیرید. شاهدان نیز مناسب هستند.
در هنگام طرح ادعای جبران خسارت ، همچنین بهتر است به خاطر داشته باشید که مالک جاده – در این مورد ŘSD – نیز (برخلاف شرکت های بیمه) موظف به پرداخت خسارات ناشی از مالک وسیله نقلیه است. یعنی نه تنها خسارت واقعی به وسیله نقلیه ، بلکه به عنوان مثال ، غرامت برای یدک کشی وسیله نقلیه ، سود از دست رفته یا حتی پرواز از دست رفته.
رانندگان همچنین می توانند به یافته های پلیس اعتماد کنند که برخی از چاله ها آنقدر گسترده یا عمیق هستند که “با توجه به شرایط جاده اطراف ، این تغییر شناوری است که راننده نمی تواند پیش بینی کند ، حتی اگر سبک رانندگی خود را با جاده نامناسب تطبیق دهد.” استناد به خودی خود یکی از تصمیمات قبلی دادگاه است.
LastSD اخیراً سوراخهای بالابر در Litomysl یا نزدیک Geier را ترمیم کرده است. “در این هفته ، مسافران از 2500 کیلوگرم مخلوط بسته بندی شده گرم و 235 کیلوگرم آسفالت سرد برای ترمیم گودال ها استفاده کردند. روز چهارشنبه در جاده I / 35 در Litomyšl ، روز پنجشنبه I / 35 Koclířov و I / 14 Libchavy – rep تعمیر شد. جاده های Třebová. کریستینا کورنچیکووا ، سخنگوی SD ، روز جمعه گفت ، امروز جاده I / 35 Gajer با کمک مایکروویو Futtec در حال کار است.
دفترچه یادداشت بعد از رانندگی I / 35 او در اوایل فوریه باید تأیید کند که واقعاً ترس از رانندگی بوده است. ده ها راننده لاستیک را سوراخ کرده و برخی حتی محورهای متحرک را نیز در اختیار دارند. عرض این سوراخ ها گاهی نیم متر و تا 35 سانتی متر بود. عمیق ، جلوگیری از آنها دشوار بود و خطر کم بود یا حتی مشخص نبود. در طول سفرهایشان ، دنیک و بعداً پلیس شکایت رانندگان را تأیید کردند.
[ad_2]