[ad_1]
به جای 31 سال قبل ، 26 کشته ، “فقط” 1310 زخمی و در مجموع تصادفات کمتر.
همه چیز بد ، برای خوب حتی در مورد covid نیز صادق است. به خصوص قرنطینه سخت بهاری باعث کاهش قابل توجه حادثه سال گذشته در منطقه پردوبیس شد. با بیشترین شاخص ها در حدود 20٪ نسبت به 2019.
“موارد اضطراری پس از همه گیری باعث کاهش ترافیک شده است که منجر به کاهش ترافیک و تأثیر مثبت بر تصادفات شده است. علاوه بر افزایش خسارات مادی ، در تمام شاخص های تحت نظارت نیز کاهش قابل توجهی وجود دارد »، سخنگوی پلیس جیری تسار گفت.
تلخ ترین حادثه تصادف تصادف یک ون و یک کامیون در حال پرواز در آخرین روز ماه اکتبر در ایستگاه شلوغ دولت I / 35 در حوالی چووجنس در نزدیکی هلیس بود که منجر به کشته شدن چهار نفر شد.
به گفته بازرسان ، این احتمالاً به دلیل سبقت غیرمجاز است ، اما پلیس همچنان در حال بررسی این حادثه است. راننده وانت و سه سرنشینش در دم جان باختند و دو سرنشین دیگر در بیمارستان بستری شدند. راننده کامیون بدون آسیب فرار کرد.
لنکا ویلیمکووا سخنگوی پلیس گفت: “با بررسی این حادثه متوجه شدیم که راننده وانت در حالی که در خلاف جهت حرکت حرکت می کرد مجبور به سبقت گرفتن از ماشین دیگری شد.”
سبقت غیرمجاز ، سرعت زیاد یا اولویت ندادن به رانندگی در بیشتر فجایع قرار دارد. به طور خاص ، آخرین تخلف ذکر شده در سال گذشته حتی در مقایسه با تخلف قبلی افزایش یافته است.
نجار افزود: “غم انگیزترین علت تصادفات سبقت غیر مجاز است ، زمانی که 6 نفر در 96 تصادف می میرند.”
اعداد گفتاری
حوادث منطقه Pardubice در سال 2020 نسبت به سال 2019:
این کاهش در دسته های زیر گزارش شده است:
• تعداد مرگ 5 نفر ، یعنی حدود 16.1٪
• تعداد مصدومین شدید توسط 31 نفر ، یعنی حدود 25.2٪
• تعداد مصدومین خفیف توسط 168 نفر ، یعنی حدود 12.1٪
• تعداد تصادفات رانندگی تا 297 ، یعنی حدود 6.8٪
این افزایش در گروه گزارش شده است:
• ارزیابی خسارت مادی با 9.62 میلیون CZK ، یعنی تقریباً 4٪
تعداد حوادثی که عامل حادثه مشروبات الکلی پیدا کرده است:
سال 2020 / کاهش یا افزایش در مقایسه با 2019:
الکل در عامل تصادف رانندگی 219 / -28
الکل برای راننده وسیله نقلیه موتوری 171 / -20
الکل در راننده وسیله نقلیه غیر موتوری 46 / -7
دلایل اصلی تصادفات جاده ای (وسایل نقلیه موتوری):
سال 2020 / کاهش یا افزایش در مقایسه با 2019:
سبک رانندگی نادرست 1926 / -292
سرعت بیش از حد 621 / -41
بدون اولویت دادن هنگام رانندگی 438 / + 8
سبقت نامناسب 96 / -29
[ad_2]