Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

دهانه های خطرناک در I / 35: پلیس در حال حاضر درخواست ترافیک جاده ای را دارد


پلیس قبلاً در مورد دهانه های خطرناک ایستگاه دولتی I / 35 ، که در آن ده ها راننده با لاستیک کم سوراخ شده در هفته گذشته پیدا شده بودند ، مداخله کرده است.

روز پنجشنبه ، مدیر راه اصرار داشت علائم ناکافی جاده را هشدار دهد که خطر را تهدید می کند و سوراخ ها را به سرعت تا نیم متر برطرف می کند.

“روز پنجشنبه ، ما مجدداً از مدیر راه ، یعنی SD ، خواستیم كه بلافاصله تمام نقایص شناوری را برطرف كرده و شدت تعمیر گودالها را در تمام جاده های درجه یک در منطقه پردوبیس افزایش دهد. در همان زمان ، ما به مدیر اطلاع دادیم که متوجه شدیم برخی از نشانه های چاله ها ، که با علائم راه مشخص شده اند (جاده ناهموار ، کاهش سرعت) ، از نظر اندازه ، به ویژه عمق کاملاً ناکافی هستند. ” سخنگوی پلیس منطقه Maketa Janowska.

پس از دو هفته بی تحرکی ، DSD دو دسته برای ترمیم حفره های خطرناک فرستاد ، فقط پس از آنکه دنیک به این موضوع اشاره کرد ، یعنی. روز چهارشنبه برخی از حفره ها قبلاً توسط یوروویا ، که DSD به عنوان مدیر ارتباطات می پردازد ، مهر و موم شده است. با این حال ، کار بسیار کند پیش می رود ، بنابراین با وجود معرفی خود DSD در روز پنجشنبه در توییتر با ویدئویی برای ایجاد سوراخ هایی ، چند اتومبیل دیگر صبح با لاستیک منقطع در High Duty قرار گرفتند.

تعداد زیادی از رانندگان قبلاً نقص تایر پلیس یا بدتر از آن ، محورها و دیسک های متحرک را گزارش کرده اند.

“به غیر از 15 تصادفی که در محل ذخیره می کنیم ، چندین راننده با ما در خط 158 تماس گرفتند و سوراخ ها را نشان دادند. ما بلافاصله این حقایق را به شرکت نگهداری جاده منتقل کردیم. از این حوادث ، 9 مورد در کاداستر Tserevice n. Luchna ، 3 مورد در کاداستر Moravska Trebova ، در جای دیگر پس از یک تصادف رخ داده است. “

دهانه هایی با عرض تا نیم متر و عمق تا 35 سانتی متر نه تنها در قطعه 50 کیلومتری I / 35 از Visoko Mito تا Moravska Trebova بلکه در جاده I / 43 ، عمدتا در نزدیکی Opatov و سویتوی

“ما از 28 ژانویه تعداد حوادث را در اینجا افزایش داده ایم. عمق باز بعضی سوراخ ها از 7 سانتی متر بیشتر است “، سخنگوی افزود.

یکی برای گریه ، دیگری برای خندیدن

آن دسته از رانندگانی که چشمانشان خیلی اشک آور نبود از سازماندهی و سرعت تعمیرات می خندیدند. “بزرگترین حفره سرویس ترمیم شده است. به نظر نمی رسد که ادامه یابد ، اما واقعیت دارد ، ممکن است آنها آن را یادداشت کنند. اما چرا وقتی آنها قبلاً آنجا بودند و چراغ راهنمایی در آنجا بودند ، دریچه ای که 20 متر جلوتر از او بود را تعمیر نکردند؟ و امروز ، این امر منجر به تولید اتومبیل های بیشتری شده است. “در یکی از ده ها پست راننده در فیس بوک در روز پنجشنبه آمده است.

مشخص نیست که عامل اصلی آب بندی سوراخ ها چه کسی است. به گفته سخنگوی خود ، یوروویا حداقل “برخی از حفره ها” را با این شرط که “تصمیم بعدی به سرمایه گذار بستگی دارد (ŘSD – یادداشت سردبیر)” بسته است. سرویس مطبوعاتی سرمایه گذار ارتباط برقرار نمی کند ، اما در شبکه های اجتماعی دارای ویدیویی از تعمیرات فعلی است. “فقط در صبح چهارشنبه ، هنگامی که سوراخ ها در بخش V. Mýto – M. Třebová تقریباً یک ماه وجود دارد؟!” قربانیان برای جبران خسارت می توانند به چه کسی مراجعه کنند؟ “راننده میشال هگر عصبانی بود. “سه بازوی شکسته ، آجر و یک چرخ خالی – چه کسی به من هزینه این را می دهد؟” ، راننده لوکاش پولچیک اضافه شده است. این دفتر خاطرات قبلاً کل مسیر را در آخر هفته طی کرده و باید شکایات رانندگان را تأیید کند ، این سفر حتی برای رانندگان باتجربه بسیار خطرناک است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *