[ad_1]
کلارا از پردوبیس مادر سه فرزند است. او کودکان را به تنهایی بزرگ می کند. او شاغل بود. به دلیل تعطیلی مدارس ، او در خانه با فرزندان خردسال خود ماند. او یک شب کار خود را از دست داد. یک روانشناس از خط بحران در مرحله اول او را از وضعیت متشنج کمک کرد. “فهمیدم که ممکن است فرزندانم چیزی برای خوردن نداشته باشند. احساس می کردم درست قبل از فرسودگی شغلی کامل هستم ، بنابراین تلفن را برداشتم و شماره را گرفتم. “
در حال حاضر در طول اولین موج بهاری همه گیر ، منطقه پردوبیس خط کمک به بحران را راه اندازی کرد. رومن میلتین ، مدیر مرکز مشاوره خانواده در پردوبیس ، به دنیک گفت: “در آن زمان ، هفته ای پنجاه نفر با ما تماس می گرفتند.” در این زمان ، مردم اغلب به دلیل ترس فراگیر از بیماری تماس می گیرند. در ماه های تابستان ، وضعیت همه گیر بهبود یافت و زندگی برای مدتی به حالت عادی بازگشت.
در طول تعطیلات ، مردم درخواست کمک را متوقف کردند و منطقه خطوط را قطع کرد. پاول شوتولا ، رئیس مراقبت های اجتماعی ، توضیح داد: “با مشکلات فزاینده شهروندان ، ما این هفته دوباره خط را راه اندازی کردیم.”
پس از یک سال زندگی با ویروس کرونا ، شایعترین مشکلات شهروندان انزوا ، معیشت ناامن ، استعفا برای جلوگیری از بهداشت و قطع مدرسه است. “وضعیت امروز متفاوت است. مردم اضطراب زیادی را تجربه می کنند. آنها معتقد نیستند که اوضاع هرگز می تواند بهبود یابد “.
هر کسی که تصمیم بگیرد از خط تلفن برای شرایط بحرانی استفاده کند ، ناشناس باقی می ماند. طبق گفته رومن میلتین ، تماس گیرنده در اولین تماس اصلاً نباید خودش را معرفی کند. در صورت نیاز به مراقبت های بیشتر ، یک روانشناس وی را به خط کمک راهنمایی می کند. وی گفت: “ما رازداری را حفظ می کنیم و به ناشناس بودن مشتری احترام می گذاریم.”
این را مادر کلارا نیز تأیید می کند. وی پس از تماس تلفنی با یک روانشناس ، به کمک مادی انبار مواد غذایی منشور منطقه ای در پردوبیس متوسل شد.
روانشناسان هنوز نتوانسته اند علاقه به خط بحران را در بهار سال جاری ارزیابی کنند ، اما آنها مربوط به مراقبت های بهداشت روان هستند. “من به مردم توصیه می کنم احساسات خود را خفه نکنند ، بلکه در مورد آنها صحبت کنند. گاهی اوقات یکی از نزدیکان در دسترس است ، می توانید با دوستان خود تماس بگیرید ، اما گاهی اوقات خوب است که با یک متخصص مشورت کنید. به همین دلیل است که ما با مشاوره خانواده و شریک زندگی خود اینجا هستیم “، مدیر مرکز مشاوره رومن میلتین تماس گرفت.
خطوط بحران مرکز مشاوره خانواده در منطقه پردوبیس:
منطقه پاردوبیس 943 603 273
منطقه چرودیم 851 601 344
منطقه طلوع 606 051 590
منطقه دهان روی اورلیک 733 522 278
این خطوط به عنوان کمک روانشناختی برای شهروندانی که در ارتباط با بیماری همه گیر covid-19 در حال حل مشکلات روانشناختی و روابط هستند استفاده می شود. آنها هر روز از ساعت 8 تا 12 کمک می کنند.
[ad_2]