Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

حامل های جدید در افق. تاکنون فقط در بخشی از منطقه پردوبیس است


دومینیک بارتاک ، سخنگوی منطقه گفت: “بر اساس توصیه کمیته ارزیابی ، شورای منطقه ای Pardubice انتخاب حامل ها را برای مناطق Jevíčsko ، Litomyšlsko ، Lanškrounsko و Orlickoústecko تصویب کرد.”

BL14 و BusLine موفق شدند با یک پیشنهاد مشترک در مناقصه شرکت کنند. حامل های جدید از اواسط دسامبر سال جاری شروع به کار می کنند. آنها باید خدمات حمل و نقل را برای ده سال آینده ارائه دهند.

“ما در حال حاضر می توانیم حراج را در چهار حوزه از هشت حوزه تعطیل کنیم. این شرکت ها سودمندترین پیشنهادات را ارائه دادند. مزیت این روش دوم پایین آمدن قیمت پیشنهادی به ازای هر کیلومتر نتایج حمل و نقل است. ” این نتیجه پیشنهاد اولیه است که پس از اختلاف نظر توسط دو نفر از پیشنهاد دهندگان ، توسط دفتر رقابت لغو شد.

در مورد چهار حوزه دیگر ، کمیسیون تصمیم گرفت شرکت مخابراتی را مستثنی کرده و پیشنهادات باقیمانده را به نوبه خود ارزیابی کند. بر اساس مناقصات و اسناد دریافتی ، کمیته ارزیابی پیشنهاد داد که ارزیابی مناقصات در مورد Poličsko ، Chrudimsko ، Přeloučsko و Holicko ادامه یابد. هدف ما این است که مراحل انتخاب را در اسرع وقت به پایان برسانیم و نتایج جلسه بعدی شورای منطقه را ارائه دهیم. “

مناقصه لغو شد

در ابتدا ، اپراتورهای جدید اتوبوسرانی قرار بود در پاییز 2019 اعلام شوند. بهار گذشته مناقصه توسط دفتر ضد انحصار لغو شد. به گفته رئیس آن ، پتر رفاج ، منطقه پردوبیس در ارائه قراردادهای عمومی با ارائه ضمانت نامه بانکی که به طور انحصاری توسط بانکی مستقر در جمهوری چک صادر شده مورد تبعیض قرار گرفته است. رافای گفت: “علاقه مقام پیمانکاری برای اطمینان از قانونی بودن ضمانت نامه توسط قانون چک ، اما محدودیت در بانک ها را توجیه نمی کند.”

دولت منطقه همچنین درخواست کرده است که بخشی از اتصالات توسط اتوبوس هایی با حداکثر طول نه متر تأمین شود. در عین حال ، مقام پیمانکاری اجازه جایگزینی با اتوبوس های بزرگتر را داد ، اما فقط از 10.5 متر. به گفته سازمان ، این استفاده از اتوبوس هایی با طول بیش از نه متر و کمتر از 10.5 متر را شامل نمی شود.

“مقام پیمانکاری مانعی غیرقابل توجیه در رقابت ایجاد کرد. من هیچ دلیل مرتبط و عینی پیدا نکردم که استفاده از نوع گذرگاه گذرا در اتصالات آسیب دیده را کنار بگذارد. “

قرارداد با شرکتهای حمل و نقل موجود در اواخر ژوئن سال گذشته به پایان رسیده است. بنابراین ، منطقه باید به سرعت به دنبال یک راه حل جایگزین بود. “سرانجام ، قراردادها از اول ژوئیه تا زمان انعقاد قراردادهای جدید طبق یک مناقصه مناسب منعقد شد. با این حال ، برای حداکثر یک دوره سه ساله ، “کورتیش توضیح داد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *