[ad_1]
پس از آخرین سرمازدگی ها ، چاله های عظیم و عمیقی در جاده دولتی I / 35 بین ویسوکو میتو و موراوسکا تربووا ظاهر شدند. اجتناب از آنها دشوار است و در حال حاضر باعث ترکیدن لاستیک یا بدتر از آن ، شکسته شدن کامل چرخ چرخ و یک محور متحرک برای ده ها راننده شده است.
“اکنون بین خروشووا و تسرویتسا سه اتومبیل با چرخ های سوراخ شده وجود دارد. هر کس بعد از 200 متر سوراخ مخصوص خودش را دارد. یاروسلاو ترشیسکا در گروه جنبش اجتماعی در فیس بوک نوشت:
یک راننده دیگر اضافه کرد: “اینها سوراخ نیستند ، بلکه دهانه هستند.”
در تقاطع Opatov حفره ای به عرض تقریباً یک متر وجود دارد که عمق آن توسط یکی از رانندگان با اندازه 35 سانتی متر اندازه گیری شد. اما نه تنها در آنجا.
دفتر خاطرات کل مسیر را طی می کند و در می یابد که تجربه رانندگان به هیچ وجه اغراق آمیز نیست.
با این حال ، هیچ کس واقعاً طرفدار تسریع شدن وصله دومین اتصال مهم بین بوهمیا و موراویا نیست. نه مالک ، یعنی. DSD ، و نه شرکت Eurovia ، که مسئول تعمیر و نگهداری جاده ها است. مشخص نیست که کدام یک از آنها مسئول ترمیم سوراخ ها هستند.
“در طول تعمیر و نگهداری زمستانی ما نیز متوجه همان حفره ها شدیم و همه آنها را به سرمایه گذار گزارش کردیم ، یعنی. دلار آمریکا. به دلیل ایمنی عملیاتی ، در توافق با سرمایه گذار برخی از چاله ها را به طور موقت ترمیم کردیم. تصمیم دیگر به سرمایه گذار بستگی دارد “. سخنگوی یورووی ایوتا اشتوچکووا گفت.
DSD به هیچ وجه پاسخ نداد ، اگرچه از طریق سخنگوی خود ایان ریدل دنیک قول داد “فوراً آن را بررسی كند”.
مسیر مخزن طی یک هفته در کل مسیر 50 کیلومتری میتو تا اولوموک بوده است. در اینجا سوراخ های زیادی وجود ندارد ، اما دقیقاً موذیانه است زیرا غیر منتظره است ، اما هنوز هم گسترده و عمیق است. آنها عمدتا در ترافیک مرطوب ، تاریک و سنگین که هنوز هم وجود دارد دیده نمی شوند. دفترچه یادداشت همچنین باید شکایات رانندگان مبنی بر ناکافی بودن و یا حتی عدم وجود علائم جاده ای در مورد چاله ها را تأیید کند.
با این حال ، مشکلات طولانی مدت در وضعیت جاده های دولتی نیز مربوط به شخم زمستانه و شور شدن جاده ها است. و این دوباره از زمانی است که DSD تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه عمومی مسافران منطقه را بر عهده گرفت و به شرکتهای خصوصی سپرده شد.
[ad_2]