Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

این منطقه دو میلیارد سرمایه گذاری در ترمیم “دو” انجام خواهد داد. اما به همه جاده ها نخواهد رسید

[ad_1]

به خصوص برای “دوقلوها” و “سه قلوها” وصله ها و پر کننده ها معمولاً ترمیم می شوند. جیندریچ بولوا از سوویتوی ، که سبک تعمیر جاده ها در منطقه را دوست ندارد ، پرسید: “مهر و موم معمول است و به این روش ساخته می شود ، اما فناوری ها و مواد جدید کجا هستند؟” یارانه های اروپا قطعاً برخی از بخشهای جاده های منطقه پردوبیس را تغییر خواهد داد. جاده های منتخب منتظر بازسازی کامل هستند.

آغاز مرحله بعدی آماده سازی برای نوسازی در مجموع 14 جاده درجه دو توسط شورای منطقه ای در پردوبیس تصویب شد. ارزش تخمینی کلیه سفارشات 2.5 میلیارد است. “در ابتدا ، ما هفده ساخت را انتخاب کردیم و سپس این بخشها را از نظر اجرای شرایط نوسازی جاده ارزیابی کردیم ، این یک شرط اساسی است که باید در پروژه های برنامه عملیاتی منطقه ای یکپارچه انجام شود. چهارده بخش از این ارزیابی به دست آمده است ، که ما اکنون به طور مفصل برای طراحی آماده خواهیم کرد. “

آسفالت آرام

یکی از ساخت و سازهای بسیار طاقت فرسا ، مدرن سازی قطعه تقریباً 14 کیلومتری جاده II / 358 از Litomysl تا Nove Hradi است. هزینه آن 360 میلیون تاج خواهد بود. میخال کورتیش مشاور حمل و نقل منطقه ای توضیح داد: “به دلیل طولانی بودن قطعه ، ما انتظار داریم که آن را به چندین مرحله تقسیم کنیم تا بتوانیم خدمات استانداردی را از جمله حمل و نقل اتوبوس در منطقه ارائه دهیم.” او می خواهد به اصطلاح استفاده کند آسفالت آرام در روستاها. با این حال س Theال این است که آیا آنطور که مردم در شهرداری های بوهمیای مرکزی احساس می کنند به هزینه امید به زندگی نخواهد بود؟ قبل از ترک خوردن سطح ، آسفالت آرام یک زمستان دوام آورد. از طرف دیگر ، آسفالت آرام می تواند صدا را تا 40 درصد کاهش دهد.

از دیگر ساخت های عمده در منطقه می توان به نوسازی قطعه ده کیلومتری جاده II / 360 از Usti nad Orliki تا Letograd برای بیش از 260 میلیون کرون یا نوسازی جاده Tinishkek به Choko برای 250 میلیون کرون اشاره کرد. این منطقه می خواهد پروژه های بیشتری را همزمان تهیه کند تا در صورت بروز عوارض کافی داشته باشد. “اگر یکی از آنها دچار مشکلاتی در طراحی شود ، می توانیم پروژه دیگری را به لیست اولویت ها منتقل کنیم. ما وضعیتی را نمی خواهیم که در آن فرصتی برای برداشت وجوه فراهم شود ، اما پروژه های آماده شده کافی نخواهیم داشت “، لادیسلاو والتر ، مشاور صندوق های اروپایی افزود.

انتظار پیش رو

با این حال ، تعدادی از شهرداری ها در منطقه پردوبیسه باقی خواهند ماند ، جایی که آنها همچنان منتظر ترمیم جاده خواهند ماند. به عنوان مثال در Sloupnice. “من به یاد نمی آورم که یک جاده جدید در اینجا احداث شده باشد ، فقط در حال تعمیر است ، اما این کافی نیست. لبه های جاده تخریب شده و ترافیک در حال افزایش است. معمولاً اتومبیل ها در وسط حرکت می کنند زیرا در منطقه افتضاح است. ایده من این است که جاده های جدید در همه جا ساخته می شوند و هنوز چیزی در اینجا وجود ندارد. در عین حال ، همه ما مالیات یکسانی پرداخت می کنیم و همچنین حق راه صحیح را داریم. به این ترتیب ، ما به راحتی ماشین ها را نابود می کنیم ، اما همان مالیات ها را می پردازیم. “



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *