Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

آرشیو عکس: اگر هیتلر بزرگراه را تکمیل می کرد ، برژووا می توانست در صلح زندگی کند

[ad_1]

“در ساعت پیک وحشتناک است. یکی از اتومبیل ها پشت سر هم ، کامیون ها ، گاهی گذر از جاده در اینجا مسئله زندگی است. ” مادرم و کالسکه سری به خانه ها می زنند و می گویند: “من نمی توانستم اینجا زندگی کنم. جاده درست زیر پنجره ها ، مردم فقیر. “

مردم در Březová nad Svitavou سالهاست منتظر ساخت بزرگراه D43 هستند. این امر زندگی آنها را آسان کرده و شهر را به آرامش باز می گرداند. شهردار کارل آدامک تأیید کرد: “حرکت اصلی زندگی شهروندان را بیش از حد مجاز بار می کند.” به همین دلیل چندی پیش در شهر تجهیزات نظارتی نصب شده بود. هفت روز و هفت شب عبور و مرور اتومبیل ها و همچنین نحوه حفظ سرعت رانندگان را ثبت کرد.

ترافیک در اینجا ممکن است پس از اتمام بزرگراه S8 لهستان از وروسلاو به کرالیک افزایش یابد ، “چهل و سه” در حال حرکت برای لهستانی ها به سمت جنوب است …:

اولین برنامه ها برای اتصال بزرگراه بین برنو و وروسلاو ، لهستان ، مربوط به سال 1938 است. از سال 1939 تا پایان کار در سال 1942 ، کار ساخت و ساز در بخش 84 کیلومتری بزرگراه موسوم به آلمان یا هیتلر انجام شد.

“نتیجه این شد که 63000 وسیله نقلیه در آن مدت از شهر عبور کردند. 25000 راننده به دلیل تخطی از سرعت مجاز برای رانندگی در روستا مجرم هستند. آدامک توضیح می دهد که سرعت یکی از آنها با سرعت باورنکردنی 148 کیلومتر در ساعت اندازه گیری شد.

برژووا تنها با ساخت بزرگراه D43 پشتیبانی می شود که اتومبیل ها را از مرکز به برنو منتقل می کند. اما زمان شروع ساخت هنوز مشخص نیست. طبق آخرین اطلاعات ، شهرداران شهرداری های مربوطه می خواهند D43 چهار خط داشته باشد ، نه فقط سه ، همانطور که در ابتدا پیشنهاد شده بود. تنها چیزی که واضح است این است که مسیر کاملاً متفاوتی را از I / 43 فعلی ، در حدود 20 کیلومتری شرق ، نه به اسویتاوی ، بلکه به Moravska Trebova طی می کند.

آدامک گفت: “منطقی است که فقط یک جاده چهار خطی بیشتر بار را به دوش بکشد و در نتیجه شهرداری هایی را که از جاده درجه یک موجود عبور می کنند ، تسهیل کند.” حالا او فقط باید منتظر بماند تا مذاکرات در بزرگراه آینده به پایان برسد. اما تعداد خودروهایی که هر روز از برزووا عبور می کنند همچنان در حال افزایش است. شهردار برزوف آدامک در پایان گفت: “زمان ما فرا رسیده است و ما باید مشکل را سریع ، واضح و معنی دار حل کنیم.”PlansSD قصد دارد یک انتقال جدید در جاده I / 43 ایجاد کند ، که از شهرداری ها جلوگیری می کند.  مشخص نیست که آیا پارامترهای بزرگراه وجود خواهد داشت یا خیر.PlansSD در نظر دارد یک انتقال جدید در جاده I / 43 ایجاد کند که از شهرداری ها جلوگیری می کند. مشخص نیست که آیا پارامترهای بزرگراه وجود خواهد داشت یا خیر.منبع: ŘSD

مذاکرات در مورد شکل بزرگراه به پایان نرسیده و تاریخ ساخت آن کنسل می شود. مدتی پیش نینا لدوینوا ، سخنگوی اداره راه ها و بزرگراه ها گفت: “ما انتظار داریم که بزرگراه D43 در سالهای 2030 تا 2034 راه اندازی شود ، به عنوان راه اندازی مورد انتظار در سال 2035.”

اولین برنامه ها برای اتصال بزرگراه بین برنو و وروسلاو ، لهستان ، مربوط به سال 1938 است. از سال 1939 تا پایان کار در سال 1942 ، کار ساخت و ساز در بخش 84 کیلومتری بزرگراه موسوم به آلمان یا هیتلر انجام شد. به

بزرگراه D43 ستون فقرات مهمی است که منطقه Pardubice را با منطقه موراوی جنوبی و به ویژه برنو متصل می کند. جاده موجود I / 43 بسیار شلوغ است و از تعدادی از شهرها و روستاها می گذرد. بزرگراه D43 از شمال برنو عبور می کند و بزرگراه های D1 و D35 را به هم متصل می کند. اولین بخش از بوژیتوف تا اسویتاوکا باید در سال 2025 ساخته شود.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *